۰۹۳۷۳۸۴۶۰۰۴

رویه ی ثبت نام جهت درخواست صدور گواهی الکترونیکی

مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  • 1- مراجعه به لینک  ثبت درخواست صدور گواهی و انتخاب نوع درخواست
  • سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور
  • درخواست صدور گواهی الکترونیکی بر روی توکن جدید
  • درخواست صدور گواهی بر روی توکن قبلی

توجه :

  • کاربران سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور که دارای توکن هستند و گواهی آنها منقضی شده است، می توانند با انتخاب گزینه مربوطه در هنگام ثبت درخواست و مراجعه حضوری خود به آدرس ذکر شده،نسبت به صدور گواهی الکترونیکی جدید اقدام نمایند.

توصیه :

جهت تسریع در دریافت توکن، برخورداری از کلیه خدمات سامانه و رفع مشکلات توکن های قدیمی، از گزینه درخواست صدور گواهی الکترونیکی بر روی توکن جدید اقدام نمایید.

آدرس :

تهران – خیابان آفریقا – بالاتر از پل میرداماد – خیابان سرو – پلاک 6 – شرکت فناوران اعتماد راهبر – کدپستی : 1968945611

2- تکمیل فرم مشخصات فردی

3- آپلود مدارک در فرم مربوطه

  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
  • کپی هر دو روی کارت ملی
  • کپی صفحه اول شناسنامه

توجه :

با توجه به استعلام مشخصات فرد از طریق سرویس ثبت احوال، نیازی به کپی برابر اصل بودن مدارک نمی باشد.

4- پرداخت هزینه بصورت اینترنتی

    • هزینه صدور گواهی الکترونیکی سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور
  • هزینه صدور گواهی بر روی توکن جدید 2500000 ریال
  • این هزینه شامل : صدور گواهی الکترونیکی احراز هویت، توکن، پشتیبانی و مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
  • هزینه صدور گواهی بر روی توکن قبلی 400000 ریال
  • این هزینه شامل : صدور گواهی الکترونیکی احراز هویت، پشتیبانی و مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

لطفا به نکات زیر دقت کنید :

  • پس از تکمیل فرایند ثبت درخواست و پرداخت آنلاین به شما کدپیگیری ای داده میشود که با استفاده از منوی پیگیری درخواست میتوانید از مراحل صدور درخواست خود مطلع شوید.
  • در صورت نیاز میتوانید با شماره تماس 8692-021 تماس حاصل نمایید.


نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید
×  آگهی های من  ارسال آگهی جدید  پروفایل   پسندیده ها  خرید پکیج  مشاور شوید

واتساپ

فروش زمین 700 متری با پروانه